06 May 2011

komuniti oh komuniti

Assalamualaikum...
aku sedih ni...
sebab ape??
 sebab apa lagi.. sebab komuniti laa...
lagi seminggu je nak tinggalkan klinik tu..
aku suka sangat keje kat klinik tu..
sebab semua staf baik-baik belaka...
sonok sangat keje dengan diorang..
selama kitorang bekerja kat klinik tu,
layanan 1st class kitorang dapat..
best sangat..
nanti kat wad kompom dah x macam ni punya..
sebab kat wad agak busy..
mana ada masa nak berbaik-baik dengan staf..
sedih laaa...
kalau aku diberi pilihan 
antara wad dengan klinik..
aku akan pilih klinik untuk bekerja..
sebab klinik ni kejanya x berat macam kat wad..
kat wad busy sangat..
keja pon banyak..
penat lorrr..
kalau klinik ni keje banyak relex..
x stress..
huhuhu.. 
yang penting seminggu yang ada ni aku akan gunakan sebaik-baiknya di klinik..
emmm..

gambar-gambar kat bawah ni lokasinya kat sekeliling
klinik je..

lepak sambil makan ais krim




ni kat playground berdekatan klinik gak..

time ni ada kitorang berlima je, another half ade kat dalam klinik..


tengah bekerja...

yang hujung skali tu MA a.k.a. medical assisstent,
MA yang suka gaduh dengan geng kitorang..



tengah keje pon sempat posing lagi...


ni yang half je..
nak yang another half, aku akan upload minggu depan..
okey.. bubye..


No comments: