06 April 2011

teamwork

Apa yang penting?? kerjasama!!
Apa yang penting?? kerjasama!!

Assalamualaikum.. hahaha.. selingan je ni.. Actually aku memang nak story pasal kerjasama.. kenapa??? sebab kerjasama ni sangat sesangat lah penting dalam hidup ni.. kalau x bekerjasama, x sampai lah kita ke tahap sekarang ni.. macam tu laa.. huhuhu.. 
So pendek kata, memang lah penting teamwork ni.. Panjang pulak ikut cakap pendek kata, memang penting.. hahaha.. apa yang aku melalut ni??? ayoyooo... 
Aku nak tanya korang yang baca entry aku ni, kalau korang dalam satu group yang besar, n tetibe ada sorang kawan korang dalam kesusahan.. korang nak tolong dia selesaikan masalah ke atau korang nak tolong tengok je?? kalau aku, aku akan tolong x kisah lah dia tu kawan rapat aku atau x.. yang penting, aku satu group dengan dia, susah senang bersama.. tetapi.. ada lagi orang kat dunia ni yang boleh buat x tahu je bila tengok kawan satu group ada masalah.. Apa jenis kawan niiiiii.. aku geram betol laaaaa... kita kan satu group, apa-apa hal pon yang jadi, kita kena lah selesaikan sama-sama.. kalau x, baik x payah ada group.. betol x? betol x? yang lebih teruk lagi, kawan yang terlibat sama dalam masalah tu buat dajal.. pentingkan diri sendiri.. dia x fikir ke, walaupon dia pentingkan diri sendiri & x nak tolong kawan dia tu, nanti akan effect satu group.. dia tetap x selamat juga.. So, apa-apa hal pon, kalau ada teamwork, masalah tu akan dapat selesai dengan cepat & senang.. x kira lah seberat mana pon masalah tu, as long as kita satu group, masalah yang besar tu boleh je settle.. 


So, moral of the story, teamwork memang penting!!

No comments: