18 April 2011

santai bersama

assalamualaikum semua..
emmm..kali ni aq x nak citer panjang lebar..
ni time aq balik kmpg ari jumaat n sabtu lepas..
hang out ngan kawan2 skolah..
my best friend time skolah dulu2..
huhuhu..


ni masriah..
budak cute yg ramai peminat..


ni tini..
slalu cari gaduh dengan aq..
but, gaduh manje je..


ni saper??
ni mesti la budak cantik..
haha..prasantan..
ni aku laa..


~candit~


~~~


aku n masriah..


yang laki 2 bestfriend aku..
rizwal @ g-wan..

lepak lepas kenyang mkn bihun sup..






ish3..ni aku ke?



tini n masriah..

^_^






basah??


kitorang mandi hujan..
hahaha..
xde keje kan??

ni je kje aku kalau balik kampung..
hahaha..
nikmat giler kalau dapat kuar dengan member2 lama..
maklum laa..
bukan slalu pon nk boleh kuar bersama..
masing2 dgn kerjaya sendiri..
busy lah..
ni pon baru 4 org yg join..
yg lain x dapat dikenalpasti lokasinye..
huhuhu..
xde lah, yang lain tgh busy dgn keje n study..
hurmm..

No comments: