18 April 2011

community

assalamualaikum..
hye hye hye... rindu gile nk bercerita..
huhuhu..
dah lama x update blog ni..
dah berlumut laa..

 emm..
semalam hari first aku start keje kat klinik..
macam x best je..
yeke??
aku rasa je..
macam x best..
mungkin awal lagi kot..
tapi aku rasa macam best pon ade gak..
lebih kurang macam keje kat wad je..
cuma, yang bezanya kat wad aku kene berdiri full time..
kat klinik banyak keje cara santai..
emm..
baru 2 hari aku keje kat klinik ni..
kawan2 aku cakap klinik best..
kalau masuk klinik, macam dah x nak keje kat wad
sebab best sangat..
yeke??
aku pon x tau..
aku kene stay sebulan kat klinik..
alamakkk..
macam2 plak kene wat..
mungkin minggu depan aku kene bagi health talk kat ibu2 yang mengandung..
segannyaaa...
alahh.. buat je lah.. macam x biasa lak..
hahaha..
yang pasti lepas ni aku kene banyak gile membaca n menghafal pasal perkembangan baby..
adoyaiii.. susah nak ingat laa.. (padahal malas nak bace)
ape2 pon aku kene gak stay kat klinik ni..
huhuhu..

No comments: