02 April 2011

lelaki suka merajuk???

Assalamualaikum.. hye3.. aku nak story ni.. hehehe.. lagi2 story pasal "the rest of my life" by maher zain.. hahaha.. xde lah.. story pasal hidup aku lah... ishhhh.. jemu laa.. xde story lain ke?? kalau ade aku x la story pasal ni.. hahaha.. 
hah, aku nak start berstory dah ni.. baca tau.. kehkehkeh.. aku nak story pasal mamat dalam hidup aku a.k.a. my hubby..
hadoyyhhh.. x story lagi dah penat.. emm.. aku nak tanya korang, bf korang ade x yang suka merajuk?? hah?? ade?? memang laki macam tu ke?? x semua laki laa.. huhuhu.. bf aku ni, x paham betol laa.. eh jap3.. aku story just nak share je, bukan nak kutuk die ok.. harap paham.. >_<
bf aku ni, suka sangat merajuk.. aku ni dah lah susah nak pujuk orang.. kawan2 baik aku pon aku x pujuk, nak pujuk pon depend jugak lah, kalau betol2 salah aku baru aku pujuk and mintak maaf.. pujuk pesakit aku suka lah.. hahaha.. sebab memang tu lah keje aku bila aku bagi ubat, pesakit x nak makan.. nak pujuk orang ni kene ada skill.. aku ni stakat nak pujuk pesakit tu boleh laa.. kalau nak pujuk buah hati, serius aku x pandai.. bukan x pandai lah, kang aku pujuk terlebih cair lak.. hehehe.. aku pujuk la, tapi x lah pujuk sampai cair, sikit2 je.. then, terserah lah ko nak termakan dengan pujukan aku ke x.. janji aku dah pujuk.. betol x, kalau terlebih pujuk, aku tau.. nanti mesti makin berlemak lah si bf ni.. hemm.. kejam ke aku ni?? aku x kisah kalau nak merajuk, merajuk lah selagi mampu merajuk.. tapi jangan lah merajuk lebih2 x kira time... tambah2 lak time aku tengah penat.. jangan lah wat bagi aku naik marah.. aku makan hidup2.. jadi drakula jap.. xde lah.. huhuhu.. macam lah hari ni, aku keje pagi, pukul 2 ptg aku kuar dari hspital.. so, lepas je kuar dari hospital, aku terus lah call hubby aku ni.. wat report yang aku dah balik keje.. aku cakap...

aku: b, ayg dah balik keje ni, baru kuar dari hospital..
hubby: yeke yang, ok la tu..penat x?
aku: penat lah b, x kan x penat lak..
hubby: yela..jap g balik on9 tau.. b dah on9 ni..
aku: yela2.. jap g ayg on9 laa..
hubby: ok..love u..

then, sesampai je aku kat umah, aku nak je mandi..tapi ade orang tengah repair toilet lak.. so aku x jadi mandi, then aku capai laptop n terus lah on9.. dengan berbaju keje lagi.. haha.. ( bad habit, don't try this at home!!). Then, aku pon chat lah kat fb dengan bf aku ni.. die cakap nk ym sebab nk webcam.. aku ni malas lah nak bukak ym sebabnya aku bukak fb n blog.. so, kalau ym pon aku lambat lah nak balas, sebabnya tengah syok melayan komen2 kat fb n blogwalking.. huhuhu.. so die merajuk lah.. aku cakap, merajuk lah, aku penat n xde tenaga nak pujuk.. yela.. aku kan baru je sampai rumah, letih pon x hilang lagi, dah on9 lak, tu pon sebab die yang nak.. then, die cakap lagi , nak ym jugak.. aku cakap x nak.. die mesej aku kat ym tapi aku terus sign out, n biar fb je on.. die pon bengang.. die ingat die je boleh bengang, aku pon boleh bengang gak.. so, merajuk lah.. kadang2, pasal benda kecik pon nak merajuk.. aku ni pulak jenis yang x kisah.. ikot ko lah nak merajuk.. asalkan ko bahagia.. hahaha.. kejam gile.. xde lah.. aku try lah pujuk, tapi dah mood aku pon x berapa nak elok, aku x pujuk langsung, biar je die macam tu.. aku penat lah, die ni x paham ke, aku penat2 balik keje, jangan lah wat bagi aku marah.. hemm.. serabut kepala otak aku.. serius aku cakap, die memang matang dari aku.. tapi bila perangai kebudak-budakan die datang, aku lak yang lebih matang dari die.. hehehe.. betolllll...huhu.. so, aku nak die tau yang aku bukan sengaja nak wat die bengang, paham lah, aku dah lah x mandi lagi, kalau webcam pon, kompom2 die akan kutuk aku x mandi lagi.. nak menaikkan marah aku lah katakan.. adoyy3.. penat lah aku macam ni..

No comments: