15 March 2011

presentation yg agak serabut..

Assalamualaikum.. hye3!!! huhu.. sorry ek.. emm..dah brapa hari x update blog huh?? aku pon x tahu.. huhuhu.. maklumlaa.. agak busy dengan final exam.. esok last paper.. doa kan aku ek.. thanks2.. haha.. minggu lepas kelas kitorang ada wat sesi klinik.. macam2 yang kitorang kena present...kitorang 2 bermaksud aku & class mate aku la.. huhu.. tajuk presentation kitorang breastfeeding... kah.kah.kah.. dah macam boleh jadi mak je..haha.. xde lah..



ni la ahli group aku..huhu..
kitorang nih posing je lebih..hahaha..


tengah busy pon sempat lagi posing..
nak wat mcm mane..
kitorang dah memang mcm ni..
ratu pose masing2..hahaha


masing2 tekun tengok membe aku nih tengah ajarkan
cara2 yang betol nak menyusukan baby..
lec aku pon tekun skali..
actually, time ni baru je kene herdik
dengan lec..
sebab 2 tekun je..hihihi


alahaiii.. ni posing lagi..
huhuhu..


tengok lah..
bakal2 mak budak.. ada gaya..
sikit je, x banyak..


ni makanan untuk ibu pregnant..
actually, makanan dalam mug tu aku bedal
yang group kawan aku punya..
hahaha..jahat sikit, tapi, aku x curi ok..
dia yang bagi... sedap..


ni la lec aku..hahaha.. 
mama kitorang...
puan jem a.k.a. jamaliah..


and the last... 
ni la aku..huhuhu..
sempat lagi pose...time ni dah habis present..

huhuhu..memang present ni happening walaupon agak serabut.. yang serabutnye sebab lec kitorang nih lambat ennouce untuk wat presentation hari ni.. haha..
alhamdulillah..walaupon serabut, kitorang dapat full mark.. best3..

2 comments:

Rina Rahamat said...

tgk header ni teringat yg dulu i pon penah nk guna gambar ni jd header tp sbb tak reti edit x jd guna..hehe

tq ha sudi singgah my blog yg picisan itu..

moga jd nurse yg x bengkeng bila keluar nnt..i pesakit nak layanan best punya dari nurse..hehe

ENTRI TAK BERKAITAN..KALAU RAJIN KLIK..KALAU TAK RAJIN ABAIKAN SAJA..HAHA

Miss Nana Farhana said...

huhuhu..yeke..ni pon edit x lawa sgt..
welcome..thanks gak sudi follow..