03 September 2012

The Truth

Assalamualaikum dan selamat malam...
Eh silap3!! selamat pagi...

Time2 macam ni memang best kalau online... sebab line Cik Broadband laju je.. huhuhu... tengah best layan citer Knowing kat tv, tetiba teringatkan kenangan dalam class dulu... Lecturer aku x dapat masuk class sebab ada meeting, then dia pasangkan citer Knowing kat LCD class... layan dengan classmate...

Rindu sangat saat2 macam tu.. especially saat2 bersama bestfriends... berjalan ke class sama2, balik class sama2, makan sama2... rindunya... pernah sekali aku create statement ni kat diary aku... Setiap kali aku bukak diary, statement ni ialah first thing aku akan baca...

"Rasa sakit kehilangan boyfriend x lah seperit rasa sakit kehilangan bestfriend"

Our Batch...

My Bestfriends...

Miss them so much...

Harap korang berbahagia selamanya... rindu korang sangat2...

No comments: