09 July 2012

Love U Dear

Assaamualaium...

Hai3.. Cik Nana Farhana sekarang dah x macam dulu tau... Dah x hairankan apa nak jadi lepas ni... yang penting, kita tau apa yang kita buat... hanya diri kita yang faham kita seadanya... bak kata intan izzaty (bestfriends aku) dulu laa.. ayat nak memujuk hati yang agak sedih time tu.. hehe..

I love u all so much dear... sape tu?? ni lah orangnya... ada kat dalam video ni... intan izzaty awak cakap nak tengok sangat kan video ni?? aku malas nak upload kat fb sebenarnya... cukuplah sekadar kat sini... sebab keadaan dah x sama macam dulu... Aishhh.. apa yang aku merepek niiii... huhu..

Ok dear.. jom layan...

video

Have fun!!

3 comments:

intan izzaty said...

terbaekk...sangat touching..huhu..

Miss Nana Farhana said...

Thanks intan... syg kamu tau..

intan izzaty said...

syg kamoo jugak..