18 June 2012

I Miss U Dear Friends

Assalamualaikum semua...

Sorry3!! lama x update.. hehehe... line Cik Broadband kat rumah sangat lambat.... apa pon x boleh buat... jangan cakap nak update blog, nak connect internet pon x dapat... ni pon aku x tau mood apa yang melanda Cik Broadband aku sampaikan aku boleh online walaupon dengan hanya ada line GPRS... ok la dari x boleh connect langsung kan...

Ok, hari ni dah masuk hari ke 3 aku menjadi penganggur terhormat di rumah sendiri... sangatlah bosan dan x best... kalau boleh, biar lah aku stay dengan kawan2 kat asrama... at least x bosan sangat, tambah2 bila berdepan dengan otak gila2 room mate aku... I miss that moment...

Ok, study dah habis, LJM pon dah habis... so tinggal nak apply keje je ni haa... mana nak apply? macam teringin sangat nak terbang ke Sabah.. hehehe... giler jauh... tapi tu cuma angan2 je, memang kalau boleh aku nak apply kat Sabah... tapi my mom cakap keje kat semenanjung ni berlambak... masalahnya, nak dapat ke aku apply kat semenanjung ni? Rezaki Allah tu kat mana2 je kan... so kita kena meminta dariNya..

Aku rindu sangat dengan kawan2 aku, room mate aku... macam nak gila aku rasa... bagi aku, rasa perit kehilangan boyfriend x seteruk rasa perit kehilangan kawan... ni lah yang aku rasa sekarang... aku boleh hidup tanpa boyfriend, tapi aku x boleh hidup tanpa kawan... aku rindu sangat budak2 tu...

Bila aku nangis, mak aku mesti cakap kat aku, "kita kena hargai orang tu bila dia ada kat depan mata kita.." dulu, cuma dalam video yang aku create untuk tontonan sendiri, aku luahkan perasaan sayang aku kat kawan2, sekarang pon, dalam video yang aku create jugak, aku luahkan perasaan sakit menanggung rindu aku kat kawan2 aku... niat aku nak upload video tu kat facebook, tapi takut... sebab sebelum berpisah pada hari last kitorang tu, ada krisis yang terjadi...krisis tu biar lah aku orang dan terlibat je yang tahu...

So sekarang, video tu aku akan tengok hari2 bila aku rasa aku rindukan kawan2 aku... aku memang letakkan diorang ni kat level yang tinggi dalam hati aku, iaitu selepas family aku.. boyfriends aku pon x dapat apa yang diorang dapat ni... memang aku hargai sangat diorang ni... Intan, Kak Izza, Kak Wan, Kak Yana, Kak Mas, Wafa n Eifa... cuma diorang je yang mungkin x tau...

Hanya Allah je tau macam mana aku rasa bila berpisah dengan budak2 ni.. Setinggi mana pon ego aku ni, tapi bila berdepan dengan budak2 ni mesti ego aku akan jatuh... tapi orang x pernah nak hargai apa yang aku buat... mungkin pengorbanan yang aku buat time diorang susah, x mencukupi... aku x harapkan balasan, just hargai aku, tu dah lebih dari cukup...

Mungkin aku ni bukan kawan yang terbaik bagi diorang, mungkin aku ni x se"perfect" diorang.... tapi aku akan hargai kawan2 aku sampai bila2... aku akan ingat sampai bila2... semua kenangan pahit manis yang kitorang lalui bersama, aku akan ingat sampai bila2...

Hope friendship kita ni xde ending... nak kekal selamanya... Love n miss u my dear friends...

2 comments:

Liyana Anuar said...

best kalau ada kawan yg baik & memahami~ :)

intan izzaty said...

miss u 2....mna vdeo..nak tengok gak...share2 la...huhu
friendship never end.love u friend.