22 July 2012

Hati Wanitaku Tercuit

Assalamualaikum...

Hari ni hari kedua kita berpuasa kan... letih ke?? bohong lah kalau x letih kan.. huhuhu... hope korang semua sihat... Syukur alhamdulillah sebab masih diberi peluang untuk berpuasa pada hari kedua ni n di bulan Ramadhan yang mulia ni...

Ahaa... tengok tajuk entry aku tu, aku nak bagitau awal2, entry ni x de kena mengena dengan insan yang bergelar boyfriend tau... huhuhu...

Tengah bosan2 tadi, layan komen2 kat fb n blogwalking, tetiba aku teringatkan someone... so aku saja jenjalan kat blog dia tadi... mungkin rindu sebab dah lama x dengar khabar...dengan lafas Bismillah, aku masuk ke blog dia...

Nice, dah berubah wajah... bila aku baca setiap isi kandungan entry kat blog dia, hati aku berdegup laju.. aku rasa macam kerdilnya diri aku ni... aku rasa seolah banyaknya dosa yang aku buat kat insan bernama kawan ni... walaupon aku langsung x tau apa salah aku... Serius, aku x tipu.. memang aku x tau apa salah aku...

Kalau dia cakap macam tu, aku apatah lagi... sayang aku x pernah pudar buat insan2 terpenting dalam hidup aku ni... Selama 3 tahun berkongsi hidup, kasih sayang aku x pernah pudar start dari 1st time kita declare sebagai "bestfriends"..

Tercuit jugak hati wanita aku ni saat membaca luahan hati dia... memang aku mengaku ego aku tinggi, tapi ego aku akan jatuh bila saat aku berdepan dengan insan yang bernama kawan ni... bohong lah kalau aku x sedih dengan perpisahan ni, dengan apa yang terjadi sekarang ni, hanya Tuhan je yang tau apa aku rasa... tapi apa boleh aku buat?? orang x kan faham hati aku...

Aku bersyukur sebab Allah dah kurniakan aku insan2 bernama kawan ni... aku syukur sebab boleh kenal dengan insan2 bernama kawan ni... xpernah sikit pon aku menyesal... tapi apa boleh aku buat??

So di bulan Ramadhan yang mulia ni, aku nak mintak maaf pada semua kawan2 aku, especially kepada 7 orang insan yang bernama kawan ni... korang tetap kawan aku dunia dan akhirat... thanks sebab sudi menemani hidup aku yang serba kekurangan ni... thanks alot friends... sayang aku kat korang x pernah berhenti... love n miss u so much...

No comments: