21 July 2012

My Trip to Nilai

Assalamualaikum...

Saat ni, jam sudah menunjukkan pukul 2:30 a.m. dan lagi 2 jam, time untuk bersahur... huhuhu... sebenarnya aku baru je sampai rumah... aku p mana?? mesti lah ke kolej terchenta... huhuhu

Perjalanan yang memenatkan jiwa dan raga aku bermula dari semalam... bertolak dari Perlis pukul 9.30 malam dengan ditemani bestfriend aku, kak Wan... huhuhu... dan akibat dari kelalaian kak Wan, mengigau time nak turun dari bas pagi tadi, x pasal2 kitorang kena rushing ke pekan Dengkil untuk ambil handfone dia yang tertinggal kat dalam bas... penat x?? demi bestfriend tersayang, aku sanggup.. huhu ayat x boleh blahh...

Then, semua penat hilang bila tiba di kolej n berjumpa pulak dengan sorang lagi bestfriend tersayang, Intan Izzaty... huhuhu... segalanya menjadi ceria pada hari ni... poyonya ayat...

Tadaaaa!!!!

So, petang tadi jugak kitorang balik ke Utara... sesampai je kat rumah, terasa macam nak tercabut je pinggang ni sebab seharian aku habiskan masa dalam bas je ulang alik dari Perlis ke Nilai, dan dari Seremban ke Perlis... tapi, semuanya menjadi ceria dan lancar dengan adanya bestfriends tersayang nih... miss them so much.. huhuhu

Aku ke Nilai sebab nak ambil Lencana Jururawat aku, huhuhu... Yess!! dah ada lesen untuk bekerja...

No comments: