09 February 2012

SEBAB NILA SETITIK...

Assalamualaikum...

Annyeong!! selamat malam... em.. first at all, aku nak wish happy birthday to wafa... may Allah always bless you sayang... sorry pasal ramuan tepung tadi... hari ni hari dia.. tapi aku?? orang lain berseronok, padahal aku??? sebab nila setitik, rosak santan sebelanga... tengah elok2 mood aku happy, tetiba dirosakkan dengan perangai orang yang entah pape... argghhh!! serabut lah... aku ingat ada sorang je orang yang x paham bahasa... rupanya ramai lagi... memang betul apa yang lecturer aku cakap... zaman sekarang ni zaman yang banyak orang berpenyakit mental... nampak je normal, tapi sakit mental... benci! benci! benci!!!!!!!
aku x suka keadaan macam ni... xtau sebab apa, x semena-mena jadi touching semacam... tetiba geram lak kat orang... apa jadi dengan aku ni??? aku x paham lah... apsal mesti nak kena paksa orang?? x suka tau x!!! hati dan perasaan x boleh dipaksa, tu dah melawan ketentuan namanya... bak kata cik intan izzaty laa... aku just copy and paste ayat dia je.. hati dan perasaan aku still kat orang lain... susah sangat nak lupakan... pengalaman mengajar aku untuk tidak mudah terima orang lain.... nanti aku jugak yang teruk... serius mood aku terus hilang... mata pon dah minta direhatkan.. lain kali sambung lagi... bubye...

No comments: