11 October 2011

I'll be back

Assalamualaikum semua...
so sorry...
dah lama dah aku x update blog kan...
huhu...
aku busy sesangat sekarang...
bukan busy main2 ok...
ni busy betol2...
dengan assignment...
dengan test setiap hari...
agaknya semua lecturer aku dah gila test...
sebab masing2 masok je kelas...
suruh sediakan A4 paper and pen...
then bagi soalan...pening3....
jerawat kat muka ni pon dah x nak turun2..
hahaha... sebabnya tiap2 hari tension...
lagi 2 minggu aku nak final exam lak...
so memang busy kan hidup aku ni??
busy la..
tido pon x pernah cukup...
aku x tau kenapa...
sepanjang 2 minggu ni...
aku selalu jadi burung belatuk kat dalam kelas...
tersengguk2 time lec mengajar...
gilerrr...berani mati kan???
bukan aku nak tipu...
aku terlampau mengantuk...
nasib baik lec x perasan....
hehehe..kalau x, mau mati aku dikerjakan....
hahaha..ok lah...
aku mungkin x kan update blog dalam masa 2-3 minggu ni...
aku memang busy...
x da masa nak bukak kadang2...
huhuhu..ok nanti bila masa mengizinkan..
aku akan update blog aku nih...
sebabnya banyak giler story yang aku x story nih...
aku tahan je jari ni dari menaip...
huhuhu...kisah suka dan duka....
cewahhh..x leh blah laa...
hahaha..tiru ayat encik hubby aku...
sebabnya dia perli aku...
aku kan kaki novel...
ok lah...
sampai berjumpa lagi...
next time...
bubye...

1 comment:

----- ----- said...

oo..ermn..
x tau nk komen apa....