04 October 2011

terasa hati

Assalamualaikum semua...
annyeo haseo...

korang2..huhuhu..
sedih laa....
malam ni x tau kenapa touching sangat...
selalu selamba badak je aku balas balik...
serius aku terasa hati...
terasa sesangat...
aku mengaku...
selama ni mulut aku ni boleh tahan lancang...
tapi aku tau jugak hormat perasaan orang...
just kalau aku geram sangat...
baru aku bedal betul2...
lantak lah orang tu nak terasa ke x...
aku x peduli...
tapi selalunya kawan2 aku ni jenis yang 
x de perasaan...hahaha...
bukan x de perasaan la...
jenis yang x terasa lah...
adoyy..susah benor nak cakap...
hah..kawan2 aku memang dah masak dengan mulut aku ni...
aku x pernah lah nak amik kisah...
kadang2 diorang pon akan bedal aku balik...
tapi aku wat x kisah...
sebab dah biasa...
tapi malam ni...
aku x tau sebab apa aku touching semacam je..
mungkin sebab aku geram dengan encik hubby...
aku pon x tau...
hurmm...serius aku terasa...
terasa sesangat...
kalau sebelom ni aku wat x kisah je...
tapi malam ni aku terasa...
mungkin selama ni aku terlalu jaga perasaan orang...
sampai perasaan aku x terjaga...
aku terlalu jaga hati orang...
sampai hati aku sendiri x terjaga...
pening3...
actually aku malas nak pk pasal semua ni...
dah lah final exam will coming soon...
aku penat lah...
penat dengan perangai orang sekeliling...
ada yang ok..
ada yang x ok...
ada yang langsung x ok...
aku rasa nak nangis...
waaa...tabahkan aku Ya Allah...
mak..i need u now...
nak call takut nangis pulak...
kang risau pulak mak...
x pe lah...
macam biasa...
biar la aku rawat sendiri luka di hati...
ayat memang x boleh blah la...
huk..huk..huk...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments: