15 October 2011

sabor je lah...

Assalamualaikum semua...
huhuhu..
annyeo haseo...
actually sebelom ni aku ada cakap
yang aku x de masa nak update blog kan?
so malam ni aku ada lebih masa la pulak...
sebabnya esok aku cuti...
so nak la rest2 kejap...
x nak lah ngadap buku 24 jam...
kang mereng lak...
huhuhu...
kebelakangan ni aku banyak makan hati...
makan hati dengan perangai orang...
emm..x tau nak cakap macam mana...
masing2 ada hak masing2...
tapi jangan lah ter'OVER' sangat kan...
aku tau...
aku pon banyak bersalah...
aku tau mulut aku ni boleh tahan lasernya...
tapi aku ada had jugak...
tau nak hormat orang gak...
mana yang tua dari aku
aku hormat dia sebagai orang tua...
tapi kenapa orang x hormat aku??
bukan aku mintak dia sujud hormat kat aku...
xlaa..aku x mintak macam tu...
just hormatkan aku sebagai insan
yang ada hati n perasaan dah la...
semua orang ada hati n perasaan...
macam tu lah aku...
aku pon manusia biasa...
malas lah nak cakap banyak2...
bukan dapat apa pon kan??
tapi aku hope sangat...
please la...
aku akan hormatkan orang yang hormat aku...
aku x mintak banyak pon...
benda ni pon x susah...
aku x tau kenapa aku terasa hati sangat
dengan apa yang dia kata kat aku...
aku mudah sangat tersentuh sekarang ni...
emm...actually aku malas nak pk pasal ni...
sebabnya aku sekarang x boleh tension...
kalau tension, mulalah migrain aku ni menyerang...
huhuh..apa2 pon aku hope sangat...
dia x buat lagi...
hubungan kami pon dah baik sekarang...
alhamdulillah la...


p/s: do respect me and i'll respect u...

No comments: