13 December 2012

Whatever

Assalamualaikum...

Haa.. agak busy dengan keje.. huhuhu.. so lambat sikit nak update pon... minggu lepas aku jalan2 dengan one of my friends dari perlis, dia datang ke langkawi atas urusan keje... Alang2 dia dah ada kat sini, dia ajak lah keluar sekali...

So, kitorang just jalan2 kat area Pantai Cenang je.. tengah jalan2 tu, tetiba mata aku ni tertangkap satu sign board 'Henna Tattoos'... terus aku tarik kawan aku tu ke situ... guess what? aku tertarik...

So, ralit aku tengok seorang akak ni tengah melukis corak di tangan sorang customer sampaikan aku x sedar yang dah hampir 5 minit aku berdiri kat situ.. tetina kawan aku cuit aku.. "Nak tengok je ke Nana?? x nak try ke??"

Sambil tersengih, aku jawab yang aku nak try... so aku pilih lah corak yang aku nak... kagum aku tengok kepantasan tangan akak tu melukis inai di tangan aku.. mungkin sebab dia dah biasa melukis kot... dan hasilnyaaaa...

Jeng! Jeng! Jeng!!


Hehehe.. keesokan harinya, aku pi keje... semua orang tanya aku, "Nana, bila kawin? x jemput pon..." hadoiii.. jenuh menjawab... kalau kawin je ke yang boleh lukis inai?? hehehe... dengan selambanya aku menjawab... "Nana balik bertunang semalam..."
lalalalaa.. hahaha... tipu sunat..

No comments: