12 February 2012

Akhirnya...

Assalamualaikum semua...
selamat malam, annyeong!! aku rasa hari ni macam aku dah jatuh ditimpa tangga hostel... memandai je aku merosakkan pepatah ni kan... celaru lah... tu lah apa yang aku rasa sekarang... tengah sedap2 aku siapkan assignment tadi., tetiba aku dikejutkan dengan satu SMS... cuba teka?? dan dengan satu SMS tu je dah boleh membuatkan aku mengalirkan air mata tanpa sedar...sampai hati dia kan?? sakitkan hati orang, then boleh gelak2 lagi... cukup2 lah sakitkan hati aku ni... mentang2 dia tau yang aku ni sayangkan dia (sekarang dah kurang), sedap2 dia je nak buat apa saja... hello.. aku manusia ok, bukan robot yang x ada perasaan... penat dah, aku penat sangat dengan semua ni... dulu, dia pernah janji dengan aku, walau apa pon yang jadi, aku tetap kawan dia dunia akhirat... aku pegang janji dia tu, aku tahan diri aku ni,aku cuba buang dia jauh2 dari hati aku ni, semata2 nak jaga hati orang yang aku langsung x kenal... dan ni balasan yang aku dapat rupanya... kepada awak, saya tau awak akan baca entry kat blog saya ni, saya nak awak tau yang saya dah tekad!! bukan tekad nak bunuh diri, tapi tekad dengan diri sendiri... saya xkan benarkan sape2 pon sakitkan hati saya lagi... saya tekad, kalau benda ni jadi lagi, saya x nak maafkan awak dan saya x akan pernah maafkan awak... x kisah lah kalau saya terpaksa "block" awak dari hidup saya, saya sanggup... saya dah penat menangis, dah penat makan hati, dah penat sakit hati ni... saya berhak hidup bahagia...

kepada kawan2, thanks a lot sebab banyak bagi semangat kat aku ni... thanks sebab sudi tolong aku... thanks sebab dah ceriakan hati aku hari ni... disebabkan apa yang terjadi hari ni, kitorang kuar melepaskan tekanan, stress n segala mak nenek yang sewaktu dengannya... satu-satunya tempat yang boleh hilangkan segala stress, boleh lepaskan perasaan tanpa gangguan, iaitu pusat karaoke.. haha.. at least aku balik dengan senyuman... segala-galanya terluah di sini... dan lagu yang mendapat sambutan hangat yang dinyanyikan oleh aku, jengjengjenggg!!! lagu KU KUNCI RINDU BUATMU, giler liriknya memang sesuai sangat untuk orang macam aku... aku pon x perasan time aku pilih lagu ni... nak hayati liriknya?? kat bawah ni liriknya... jom hayati bersama-sama...

: : KU KUNCI RINDU BUATMU : :


Tak mengerti aku tak mengerti
Mengapa kau masih menantiku
Sedangkan dulu di waktu dulu
Hati ini kau hancurkan
Jiwa ini kesakitan

Tak peduli aku tak peduli
Walau apa pun akan terjadi
Daripada ku menanggung seksa
Lebih baik begini saja
Bebas dari cengkaman cinta
Bebas dari segalanya

Bukan ku takut bercinta lagi
Tapi ku takut menangis lagi
Bukan ku takut bermain kasih
Tapi ku takut jiwa 'kan merintih

Pergilah engkau pergilah
Tak usah merayu-rayu
Hatiku telah tertutup
Tak mungkin 'kan terbuka

Ku kunci rindu buatmu
Ku rela hidup sendiri
Biarkanlah ku begini
Selama-lamanya
Biarkanlah...

Ok, thats all.. aku nak tido dulu.. selamat malam... Assalamualaikum semua...

No comments: