27 May 2011

penat+sakit hati+geram sesangat=mood hari ni..

Assalamualaikum..
korang nak tau, hari ni memang hari marah sedunia..
warrggghhhh!!!!
aku nak marah..
tak tahan sesangat dah niii..
dah nak meletop....
hah..mood aku hari ni x berapa elok...
so entry hari ni pon x berapa nak ok...
dah la line broadband ni pon x berapa nak elok...
memang nak bagi aku marah...
staff nurse hari ni memang saje nak cari pasal...
mentang-mentang hari ni student lain semua cuti..
tinggal student kolej aku je,
sesuka hati je nak mengarah wat keje macam-macam...
aku bengang sangat...............
dari pagi masok wad sampai lah masa balik,
x berhenti wat keje...
dah lah x sempat nak rehat,
penat tau x...
wawawaaaaa....
sampai hati diorang buli student2 ni...
geram sesangat...
sakit hatinya aku...
xtau macam mana nak cakap
patient hari ni lak macam-macam ragam..
penat nak layan...
bukan apa, kalau dah terlalu penat wat keje,
memang meluat nak layan kerenah diorang yang entah apa2..
aku x tau sebab apa..
hari ni aku sakit hati dengan 2 orang patient...
aku mintak maaf, aku x sengaja...
aku x sengaja tengking dia...
sorry sesangat...
x bermaksud pon, cuma hari ni agak letih...
lebih letih dari hari2 yang biasa...
so kepada patient aku, aku mintak maaf sangat...
aku tau aku x sepatutnya tengking2 macam tu...

No comments: